Elin, 1

Hejsan!
Nu tänkte jag skriva ett litet inlägg som inte har något att göra med sbcc alls!
Utan den här gången tänkte jag skriva om björklöven. Det är ju så att dom gått vidare till play off där det är bäst av tre som gäller! Det börjar ikväll borta mot boden så vi måste verkligen hålla tummar så det blir en vinst! Sedan blir det hemma på lördag klockan 15.00 så då hoppas jag att alla umebor tar sig dit och hejjar! Det blir ev. en match på söndag också klockan 16.00.
Jag hoppas på bra drag och mycket folk i helgen!

Tänkte slänga in en länk till två riktigt bra och roliga videosar från björklövens hemsida. Reportern är självaste William Quist (forward i björklöven, tyvärr nu skadad) och han intervjuar målvakten Petter Sandström. Absolut värda att kika på!:D
http://www.bjorkloven.com/2012/02/22/petter-sandstrom-infor-matchen-mot-boden/
Puss o Kram
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0