Elin, 2

Hejhopp!
Har precis kommit till skolan fast jag inte börjar förnst 12.30.. men jag tänkte vara duktig idag och plugga fram till lektionen. Vi har nämligen en riktigt helvettesvecka nästa vecka. Två prov i hästkunskap, ett i microbiologi och ett i engelska b plus en inlänmning i hästkunskapen. Känns riktigt tungt så jag är glad att jag kom hit i tid!
Nog med pluggsnack!
Såg att Ullis la ut att vi hade 165 besökare igår och det slutade på 208, riktigt roligt att se:D Fortsätt så!
Aja hade egentligen inte så mycket mer att säga i det här inlägget, hoppas ni fortsätter läsa vår blogg och kommentera mycket!
Passar på att slänga in en bild på mej när jag hade ljust hår.. gud så jag saknar det! Så nu kämpar jag med att få det ljust igen! Tänkte dock inte gå från mörkt till ljust direkt utan slänger i ljusare och ljusare toningar och såsmåningom så börjar jag slinga det. Då brukar de ha blekts lagom mycket till sommarn!
Elin

Puss o Kram
//Elin

Kommentarer
Postat av: :)

Hur betalar ni alla kostnader och sådär? för det måste ju kosta en hel del?

2012-02-25 @ 15:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0