Elin, 3

Hejsan, ett litet snabbt inlägg såhär mitt i natten.
Har precis suttit och pluggat hästkunskapen.. vi har prov på exteriör och exteriörbedömning imorgon.
Inte super roligt och ganska svårt men de funkar:)
Har jobbat hela helgen och försökt pluggat en del men det blir ju alltid så att man pluggar i sista sekunden. Sen så förstör ju facebook för en så det tar ju flera timmar extra! Men nu har jag satt mej ensam nere i köket mitt i natten och pluggat så att ingen ska störa mej. Det funkade faktiskt! Så nu hoppas vi på att jag inte får ig iaf!:)
Som sagt, bättre sent än aldrig!

Slänger även in en länk till en skön låt som jag lyssnat på till plugget! En av mina favoriter faktiskt:)

http://www.youtube.com/watch?v=aSYfCTepe2w

Nä nu ska jag sova, ha det bra allihopen!
Puss o kram
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0