CALIFORNIA, HERE I COME!

JAG ÅKER!! :D Allt är bestämt nu och jag skickar in min ansökan till skolan i December! Har ordnat lite jobb också så nu kan jag äntligen börja tjäna fram de 20.000 jg behöver utöver lånet. Har fått ett vikariat under sommaren på städservice som ger mig en himla bra lön. Har fått några veckor jobb på älskade sörgården. Sist men inte minst så har jag även fått lite jobb på Pegasus, där jag praktiserade så är jävligt glad just nu! Det enda som jag nåste veta innan December är om Elin ska med eller inte med tanke på att jag ska börja processen med pappersarbeten och möten snart.
JUST NU skiter jag fullständigt i om folk inte stöttar mig. Som jag skrivit 100 gånger förut så är det once in a lifetime och det har varit min dröm väldigt länge! Jag är ung och det är nu man har tid att göra det man vill med sitt liv.
Ni förstår inte hur taggad jag är! Snart (förhoppningsvis om jag får mitt visum haha) så lever jag min dröm! 


BILDER FRÅN SKOLAN







RANDOM BILDER FRÅN SB








Kommentarer
Postat av: Emelie

GUUUUD SÅÅÅÅ NIIICE!!!

2012-06-09 @ 12:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0