Elin, 4

Det va länge sen...
Ja jag har inte bloggat på 100 år och dagar men nu är jag tillbaka, får väl skylla på att jag inte haft någon ork att blogga plus att jag varit lite sjuk å så sist men inte minst att jag var med om en ridolycka, så det tog ju lite på krafterna. 
Men anyway nu är jag här igen! 

Angående sbcc så har vi väl inte kommit så mycket längre, det är ju så lång tid kvar så man stressar inte direkt. Dock har jag och Ullis nästan helt bestämt oss för att ta hjälp av Study Abroad å jag tror verkligen det blir toppen!
Jag ska även försöka få med mig min kära vän Javaneh på det spåret, hon är också lite intresserad på studier i USA:)
Det funkar även så att ju fler man är som tar hjälp av Study Abroad desto bättre pris får man, så om alla vi tre skulle ta hjälp av dom så tror jag vi skulle få betala 2000 å det är ju helt okej pris!
Här har ni föresten Javanes otroligt intressanta blogg! 
http://javiie.blogg.se/


Menmen va händer annars i livet då... jadu inte mke är sängliggande pga influensa så dagarna spenderas som sagt i sängen framför Gossip Girl samtidigt som man försöker få i sig vätska i form av Coca Cola och nyponsoppa!
Jag hoppas att jag får komma tillbaka till skolan snart, man missar så otroligt mycket!
Nä men nu ska jag ta och sova, nu vet ni iallafall att jag lever!
Grym serie!

Ha det bra!
Puss o Kram
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0