Ulrika, 4

Anonym om Ulrika, 3:
du, ulrika, som har pojkvän, hur kommer det bli då om ni fortfarande är tillsammans? följer han med??

Hej!
Nej, han kommer inte att följa med även fast jag vill det väldigt mycket, säkert lika mycket som han vill att jag ska stanna här i Sverige. Men det här är mn dröm och han har sagt att om jag verkligen vill göra det här så ska han inte stoppa mig. Det är är once in a lifetime lixom och jag kommer ångra mig hela livet om jag inte tar chansen.

Om vi fortfarande är tillsammans då jag förhoppningsvis åker så kommer det såklart vara jobbig. Jag kommer säkert ångra mig att jag åkte då jag väl sitter på planen men som sagt det är min dröm. Det är lättare att lämna en person för en sådan anledning än om det hade tagit slut via bråk, fattar du?
Jag brukar inte tänka på den tanken så mycket, det gör mig lite ledsen. Men vi tar en dag i taget och får se hur det blir i slutändan om jag åker. Förhoppningsvis så skiljs vi som vänner och håller kontakten så får man se vart det leder då jag kommer hem. Jag älskar FIlip av hela mitt hjärta men jag vill verkligen det här...

Idag, 11/3 har jag och Filip varit tillsammans i tre år!

FIlip och jag då vi var på Gran Canaria tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0