Ulrika, 6

Hej! Förlåt för hemskaste uppdateringen men jag får skylla på att det inte hänt så jätte mycket och att min blogg tar väldigt mycket tid just nu..

Har haft det där mötet jag nämde i förra inlägget med Michael från Study Abroad nu i alla fall! Allt gick super och jag fick svar på alla mina frågor plus att jag mer eller mindre valt två av kurserna jag förhoppningsvis kommer att läsa- Physiotherapy och Exercise Science vilket översätts till Sjukgymnast och Idrott&träningslära. Det som är bra med dessa kurser är att det i stort sett mest praktiska och biomedicinska moment vilket då betyder att man får köra allt i "verkligheten" och inte bara i teorin.

Tror att det kommer bli hur bra som hellst och jag hoppas så jävla mycket att det blir av! Nästa steg nu är att ha ett möte med CSN så man får svar på de ekonomiska frågorna och efter det är det bara att ansöka och hoppas att man kommer in! Sista månaden att ansöka är i Mars altså om 10 månader och om det blir att jag åker så tänker jag ansöka redan innan jul för att snabbt få veta sntagningsbeskedet så att man kan planera och ta det lungt tiden innan man åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0